Speedbådscertifikat

Tag dit speedbådscertifikat på rekordtid her!

Få dit eget speedbådscertifikat på blot én dag hos Speedbådsskolen! Vi tilbyder intensive endagskurser i Århus, Middelfart, Svendborg og København, hvor du kan lære både teori og praksis og til sidst en prøve. Efter bestået kursus får du dit midlertidige speedbådscertifikat med det samme, og det officielle certifikat bliver sendt til dig af Søfartsstyrelsen. På den måde kan du sejle allerede samme dag.

Du kan forberede dig hjemmefra til dit speedbådscertifikat

Når du tilmelder dig til vores kursus får du adgang til vores online materiale, så du kan forberede dig hjemme, når det passer dig. Materialet består primært af videoer, der er både lærerige og nemme at forstå. Det betyder, at du er godt rustet og forberedt til kursusdagen. På selve kurset gennemgår vi teorien grundigt, så du er godt klædt på til at bestå den endelige prøve. Den praktiske sejlads foregår i vores undervisningsbåde, hvor du vil blive guidet sikkert gennem øvelserne, og du får selvfølgelig også rig mulighed for at stå bag rattet selv!

Dagen afsluttes med en test, og så har du dit nye speedbådskørekort og -certifikat.

Få dit speedbådscertifikat på 1 dag

Uanset om du er en erfaren sejler eller en nybegynder, og uanset om den båd, du skal sejle, kræver et speedbådscertifikat eller ej, anbefaler vi, at du får et speedbådscertifikat. Det er vigtigt at kende søens regler for at undgå potentielle farlige situationer eller problemer med myndighederne. Bøden for at sejle uden speedbådscertifikat er 3000 kr. for første gang og stiger for hver gentagelse. Efter tre overtrædelser bliver båden beslaglagt.

Tilmeld dig i dag

Speedbådscertifikatet kan opnås fra 16+ år uden krav om tidligere sejlerfaring. Mange af vores deltagere har aldrig sejlet før, og det er helt okay! At sejle er sjovt og nemt at lære.

Find din nærmeste speedbådsskole her: MiddelfartSvendborgKøbenhavn eller Århus.

speedbådscertifikat
info@speedbaadskolen.dk