Duelighedsbevis AAR

Få dit duelighedsbevis i Århus!

Få dit duelighedsbevis i Århus. Med et duelighedsbevis kan du sørge for ikke at gå på kompromis med den teoretiske og praktiske viden der kan være til nytte på det åbne hav. Hos Speedbådsskolen i Århus vil du have muligheden for at deltage i et kursus der vil give dig en stor viden, der kan være med til at give dig det sidste skub til at gøre dig 100% tryg på det åbne hav. Så du er forberedt på at kunne sejle verden rundt eller bare tage en ferie på din båd! Vores kursus tager i alt 2 dage, og vi giver dig en grundig viden til at være klædt på til søs!

På denne side kan du læse mere om vores kursus, og få muligheden for at modtage mere viden. Hvis du skulle sidde inde med nogle spørgsmål efter at have læst denne side så er du velkommen til at kontakte os!

Kursus med teori og praksis i duelighedsbevis i Århus!

Et duelighedsbevis er designet til dem der allerede har taget et speedbådskørekort, men har lyst til at udvide sin viden! Vi har på nuværende tidspunkt 4 afdelinger hvori du har mulighed for at tilmelde dig vores kursus for duelighedsbevis. Ud over vores afdeling i Århus ligger vi også i København, Middelfart og Svendborg.

Et duelighedsbevis i Århus – krav og muligheder!

Hos Speedbådsskolen i København giver vi dig adgang til vores online undervisningsvideoer. Designet så du kan gennemgå og tage alt din teori når du har tid og lyst. Og selvfølgelig i dit eget tempo, lige meget om du er hurtig eller langsom. Vi har et krav på et fysisk fremmøde på 2 gange under vores kursus forløb. Der skal gå 1 uges mellemrum imellem de 2 fremmøder. Så du har massere tid til at forberede dig. Læs mere om selve duelighedsbeviset her!

Hvem kan få et duelighedsbevis i Århus?

Et duelighedsbevis henvender sig ofte til folk, som længes efter en større viden når det kommer til sejlads viden. Selve beviset giver mere viden, både teoretisk men også i praksis. Så du er fri til at bevæge dig til havs.

Et duelighedsbevis giver ofte også en fordel i forhold til din personlige bådforsikring. Da men oftest set kan modtage en 10% rabat på de fleste bådforsikringer. Kontakt os og få mere viden om Søfartsstyrelsens duelighedsbevis og vores pris på dette.

Find din nærmeste speedbådsskole her: MiddelfartSvendborgKøbenhavn eller Århus.

speedbådskørekort
(+45) 28 89 70 47